My Lovely Pinky Mani

Merhabalar,

Beyaz tabanlı bir pembe arayışım sonuçsuz kalmışken en favori pembemi (flormar 058) mat beyaza (flormar 370) karıştırıp bir franken yaptım. Üzerine de bunny sunnyciğimin bana aldığı Flormar Nail Art NA04 ile konad yaptım. Pek bir sevimli oldular, kız bebek odası gibi 🙂

Birazdan çıkarabilirim, yarın iş var malum , daha ciddi maniler beni bekler.

Yaklaşık bir saat içinde bu manikür (tamamen sıkıntıdan ve uykusuzluktan)
önce buna;

sonra da buna dönüştü;
xoxo:)
Bu yazı franken, konad, nail art, oje içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

One Response to My Lovely Pinky Mani

  1. fashiONözge dedi ki:

    bayldım harikaaa tam yazlık 🙂

Bir Cevap Yazın

